Pobór opłat na północnym odcinku A1

Intertoll Polska wykonuje zadania związane z całodobowym poborem opłat oraz obsługą transakcji uiszczanych tytułem należności za wyświadczoną usługę przejazdu AmberOne na rzecz oraz w imieniu Skarbu Państwa. Obsługa płatności jest realizowana w systemie zamkniętym, tj. w wysokości odpowiadającej iloczynowi długości przebytego odcinka oraz właściwej dla danego pojazdu stawki za 1 km.

Na terenie północnego odcinka autostrady A1 znajduje się 12 punktów poboru opłat:

  • OPO Rusocin – Rusocin, Stanisławie, Swarożyn, Pelplin
  • OPO Nowe Marzy – Kopytkowo, Warlubie, Nowe Marzy, Grudziądz, Lisewo
  • OPO Toruń – Turzno, Lubicz, Nowa Wieś
Ile kosztuje przejazd autostradą A1?

Ile kosztuje przejazd autostradą A1?

Informacje dotyczące honorowanych form płatności oraz taryfikator i kalkulator opłat znajdują się na stronie internetowej Autostrady A1: https://a1.com.pl/kalkulator-oplat-i-planowanie-podrozy/

 

 

System płatności AmberGo

System płatności AmberGo

Informacje o nowym systemie płatności AmberGO oraz wszelkie aktualności na jego temat znajdują się tutaj: https://a1.com.pl/pobierz-ambergo/ 

Odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania znajdą Państwo bezpośrednio na stronach operatorów płatności, tj. firm obsługujących daną aplikację płatności AmberGO oraz na stronie https://a1.com.pl/ .

 

Zapraszamy do kontaktu:

Intertoll Polska

Pelplin Office
Ropuchy 7a
83-130 Pelplin, Poland

Phone: +48 58 530 66 99
Fax: +48 58 530 66 95
E-mail: sekretariat@intertoll.pl

Intertoll Construction

Gdańsk Office (Intertoll Construction)
BCB Business Park B1
ul. Azymutalna 9
80-298 Gdańsk, Poland

Phone: +48 58 888 22 17
E-mail: przetargi@intertoll-construction.pl

Intertoll Europe

Head Office:
BudaWest building
Rétköz utca 5
1118 Budapest, Hungary

Phone: +36 1 371 0762
Fax: +36 1 215 6165
E-mail: info@intertoll.eu

Poszczególne działy Intertoll Polska:

Sekretariat

linia przeznaczona dla partnerów handlowych, kontrahentów, instytucji publicznych, urzędów oraz osób i firm zainteresowanych podjęciem współpracy.

tel. 58 530 66 99 | fax 58 530 66 95 | e-mail: sekretariat@intertoll.pl

Biuro Obsługi Klienta

jednostka organizacyjna obsługująca zapytania, wnioski i skargi Użytkowników Autostrady

tel. 58 530 66 89 | e-mail: bok@intertoll.pl

Rekrutacja

dla osób zainteresowanych podjęciem pracy w Intertoll Polska

tel. 58 530 66 94 / 58 530 66 97 | rekrutacja@intertoll.pl

Centrum Alarmowe SOS

linia telefoniczna przeznaczona dla Użytkowników AmberOne zainteresowanych zgłaszaniem zdarzeń drogowych (wypadków i kolizji) oraz awarii pojazdów, jak również informowaniem o sytuacjach niestandardowych związanych z zagrożeniem życia lub zdrowia

tel. 58 530 66 66